[python] nieco ako netcat v pythone

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Listopad 26 15:11:22 CET 2007

juraj:
noo ako pozeram na ten link, sice neviem co vsetky tie inkludnute
moduly robia, ale mne sa zda ze je to akasi nadstavba na normalny
netcat, cize ho len spusta a robi nejake blbosti s nim, nieje to
naprogramovany netcat v pythone :(
dal som potom hladat aj "netcat.py", ale velmi mi to nepomohlo, kedz
hodilo len nejake spanielske ci francuzske ci jake stranky :( skus pls
este nieco pohladat ;(

azurit: noo zhruba nieco trake som hladal, aj ked na prvy pohlad
nevyzera nejak sypaticky ten
program(http://sat.berlios.de/devel/sat.py); ma na moj vkus *trosku*
vela vnorenych for-ov a if-ov :) ale inak ok :) hoci este pohladam
nejaky netcat v pythone :)

diky :)

Dňa 26.11.2007, Juraj Chlebec <Juraj.Chlebec na fem.uniag.sk> napísal(a):