[python] Jak na textový parser

martin.stiborsky na gmail.com martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Listopad 27 17:08:30 CET 2007

Zdravím pánové.
Mám otázku, teoretickou, budou mi stačit teoretické odpovědi :-)
Potřeboval bych si napsat parser, který bude v textu hledat určité
výskyty značek a zaměňovat je za jiné.
Abych to zkrátil, znáte Texy ? Tak něco takového ..
Umím udělat regexp, umím ho poštvat na text a pak udělat co chci.
Jenže můj záměr je trošku větších rozměrů než jeden regexp, nevím jak
to dát do kupy. Jestli regexpy dát do nějakého pole a pak s textem
porovnávat a nahrazovat tak dlouho dokud bude čím a co, potřeboval
bych nějaké howto aby to nebylo pomalé a zároveň to šlo případně dál
rozšiřovat.

Za cokoli budu vděčný. Díky.