[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Úterý Listopad 27 18:24:03 CET 2007

ahoj :)
mozno uz v duchu nadavate na ten blby google, ktory mi hodil link na
tuto konferenciu, ale neda mi to, a  mam este 2 dalsie otazky ;-)) :
1) (odvolavam sa na moj posledny poslany script):
KEDY sa mi tie data odoslu? len co naplnim self.buffer(budu mat data
nenulovu dlzku)? lebo skusal som taku vec, ze:
------
c = atlantis_client()
c.buffer = "JEDEN PRIKAZ\r\n"
c.buffer = "DRUHY PRIKAZ\r\n"
------

... a odoslalo mi LEN tu druhu vec(v tomto pripade "DRUHY PRIKAZ\r\n")
preco? ako mam odoslat obe?

2) (filozoficka):  stale ked poslem po nejakom protokole prikaz, tak
ma koncit "\r\n"? - totiz donedavna som novy riadok ukoncoval len
"\n"a stacilo to, preco je tak aj \r  ved to je tabulator a ten predsa
nevidno! :) aspon ja v tom nevidim logiku ;(

dikyy :)