[python] Jak na textový parser

Lukáš Linhart almad na include.cz
Úterý Listopad 27 23:59:58 CET 2007

E-mail Martin Stiborský ze dne Tuesday 27 of November 2007:
> ok.
> (snip)
> //kurzíva//  =>  <i></i>
> (snip)
> Mám pocit že na to momentálně nemám, už proto, že nemám ani jasno v
> tom, jak na to, ale o to víc si to beru jako výzvu a fakt rád bych to
> dal do kupy.

Z v podstatě podobných důvodů jsem se pustil do něčeho podobného (akorát texy!
syntax mě saje) a dal si dohromady malou knihovnu,
http://projects.almad.net/sneakylang

Asi bych použil něco z toho co už tu lidi doporučovali, ale chtěl jsem si to
vyzoušet :) + mám požadavek na to, aby se to dalo rozumně rozšiřovat za běhu
a pouštět s různými gramatikami.

Plus je nad tím teda ekvivalent wiki jazyk, akorát se syntaxí víc na českou
klávesnici než je texy, http://projects.almad.net/czechtile. Kdysi jsem měl
tendenci to i propagovat, ale nedokopal jsem se k tomu to dotáhnout, na mé
wikipoužití to zatim stačí ,)

Je tam hodně co vylepšovat, ale třeba to jako inspirace poslouží.

--
Almad