[python] sockety - problem s HTTP spojenim

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Středa Listopad 28 17:32:12 CET 2007

ahoj :)

1) no prave v tom, je ten pes zakopany, ze sa ma odoslat ten buffer,
len co sa naplni, a neviem, ze aka ina akcia by sa mala
vykonat ;( v dokumentacii k asyncore nieje nic take napisane ;(

2) diky veeeeeelmi pekne za krasne napisane vysvetlenie celej tej veci
s riadiacimi znakmi ;)

k tomu ps: napisal som to preto, lebo nemam rad, ked mi niekto
vyka(mam to zo skoly, co mi od minuleho roku zacali novi ucitelia
vykat, a ja nie a nie si na to zvyknut ;(( ) :)

este raz diky za vysvetlenie :)