[python] ovladani textove konzole

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Úterý Říjen 2 07:42:21 CEST 2007

A nestálo by přece jen za to přejít na normální okna (GUI)?
Mrkni třeba na příklad jednoduchého textového editoru
zapsaného na cca 70 řádcích při použití pythonovské
okénkové nadstavby Wax. Ta zjednodušuje rozhraní pro
práci s wxPython:

http://wiki.wxpython.org/Wax#head-7b093e3159503f8a12fe85235a833d5606e0871c

Místo pohybování se ve spuštěné konzoli si můžu naopak udělat
textové okénko a "posílat dál" konzolové příkazy při přesměrování
výstupu do svého okénka.

pepr

[...]