[python] BFU

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Čtvrtek Říjen 4 13:56:45 CEST 2007

Stejný problém jsem také kdysi řešil, došel jsem k závěru,
že nejjednodušší cesta je použít modul ClientCookie.
chová se stejně jako urllib, ale pracuje i s cookie.
Vše jde zjistit z jeho dokumentace, ovládání je velmi
intuitivní.

ClientCookie lze nalézt na adrese:
http://wwwsearch.sourceforge.net/ClientCookie/