[python] django

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Říjen 30 11:03:44 CET 2007

velice se stydim pokladat sem takovouhle vec, ale uz vic nez 14 dni se
snazim rozchodit na linuxu Debian "nejak" Django.
Zkousel jsem ruzne varianty s Apachem ktere jsem nasel na
djangoprojectu ale proste nic mi nechodilo. (vubec) pokazde mi to
chciplo na chybach pri instalaci, chybejicich zavislostech.
Tak jsem hledal nejake hotove reseni neco jako treba xampp nebo
phptriad. Nenasel jsem nic.  Pritom si myslim ze nepotrebuji nic tak
zavratneho, stacil by mi nejaky malinky web server idealne cokoliv
jineho nez apache, jenom abych se na django mohl mrknout jak to
vlastne funguje...