[python] MI5 Persecution: BBC-TV See You, See Me - 7/Dec/2001 (5247)

ViNiL vinil na zagamma.cz
Neděle Září 9 14:21:51 CEST 2007

Dne Sun, 09 Sep 2007 12:15:33 +0200
"Jan KundrĂĄt" <jkt na gentoo.org> napsal(a):
> Sorry, tvou zpravu v jinem threadu jsem si precet az po odeslani
> mailu. Zeptal jsem se na #mailman na freenode, kde mi doporucili to
> filtrovat na urovni MTA.

No, filtrovat v MTA znamena filtrovat odchozi postu, v tomto pripade.
Coz jednak neni uplne dobry napad vzhledem k zatezi systemu (coz me
tedy az tak netrapi), ale take neresi spam v archivu a tak :-(

Zkratka, myslim, ze by se sluselo v mailmanovi na tohle pamatovat...

--

ViNiL

I was elected to LEAD, not READ!