[python] reprodukce list ze string

Leos Pol leos na radiante-corp.com
Pondělí Září 10 08:16:18 CEST 2007

Jan Kundrát wrote:

> a) pouzivani evalu je prasarna, obzvlast pro podobne ucely

Netvrdil jsem, ze pouziti evalu neni prasarna, ale rozhodne je to
jednodussi, rychlejsi a mensi zdroj chyb nez rucne napsany parser.
> b) neni trivialni eval() pouzivat tak, aby to bylo bezpecne (v
> pripadech, ze je to trivialni, je zpravidla pouziti eval()u zbytecne)

V zadani bylo, ze se vysledny string produkuje pomoci str(), verim, ze
si to po sobe python dokaze precist. V pripade zasahu blbeho uzivatele,
uzavreni do try...except bloku vyresi vse.
> Pokud pouziju svou kristalovou kouli, zda se mi, ze se snazis nejakym
> zousobem ulozit obsah nejake datove struktury pro pozdejsi zpracovani. V
> takovem pripade bych se vykaslal na str() & eval(), ale nastudoval si
> dokumentaci k modulu pickle.

S tim jednoznacne souhlasim.

Leo