[python] XML a XSLT transformace & Python

Ing. Jan Janech devel na atlas.sk
Neděle Září 16 23:27:00 CEST 2007

Ahoj,

Ja sice nepouzivam original ElementTree, ale lxml, ktory ma rovnake API
rozsirene o zopar zaujimavych ficurin... Ale hadam by to mohlo ist rovnako

from cStringIO import StringIO

sheet = etree.parse(StringIO('<xml>Totoka je XML</xml>'))