[python] Oprava

xDlabacekM xDlabacekM na seznam.cz
Pondělí Září 17 22:04:09 CEST 2007

Tak změna,
Blbe jsem to popsal a tady mam ten kod
# -*- coding: cp1250 -*-

# import a inicializace
import pygame, sys
from pygame.locals import *
pygame.init()

# nastavení konstant
REZIM=(640, 480)
umisteniObrazku=(0,0)

obrazovka = pygame.display.set_mode(REZIM)
hrdina = pygame.image.load('mic.gif').convert() #načtení obrázku
pozadi = pygame.image.load('lava.bmp').convert() #načtení obrázku
obrazovka.blit(pozadi, umisteniObrazku) # vykreselení na obrazovkku

#obrazovka.blit(hrdina, umisteniObrazku)  vykreselení na obrazovkku

pokracovat=1

while pokracovat:                 # téměř do nekonečna
   for x in range(100):                      #animace 100 snímků
    kurzor = pygame.mouse.get_rel() # return (x, y)
    pozice = hrdina.get_rect(center=kurzor)
    pozice = pozice.move(kurzor)             #posuň hrdinu
    obrazovka.blit(pozadi, pozice, pozice) #vymazat

    obrazovka.blit(hrdina, pozice)         #vykresli nového hrdinu
    pygame.display.update()                #vše to ukaž
    pygame.time.delay(1)                 #zastav program na 1/10 sekundy
   for udalost in pygame.event.get():  # o tomto více v tutoriálu
      if udalost.type ==QUIT:          # ošetření Alt+F4
           pokracovat=0
   pygame.display.update()          # aktualizace obrazovky
   pygame.time.delay(100)           # cekej

pygame.quit()
print "Ted jsi zavrel okno. A to je vse :-)"

problem je v tom, ze hrdina nemizí. Zkouším nový věci a tenhle modul mě
opravdu zaujmul:-) Jsem total looser a snažil jsem se to okopírovat z
tutoriálů jak jen nejlíp jsem mohl. Díky moc