[python] Postgresql

Miloš Kozák milos.kozak na lejmr.com
Úterý Září 25 10:16:02 CEST 2007

Ahoj,
já vim, že se nepřipojil, ale nevim, jak ho připojit... ten příklad co
jsi napsal jsem taky zkoušel, na začátku a vidím, to jako možnost, ale
chtěl bych to udělat právě pomocí tech metadat, že nebudu muset psát
přímo SQL..
To co jsem napsal je z
http://www.sqlalchemy.org/docs/03/tutorial.html#tutorial_schemasql

Možná jsem něco přehlédl..