[python] Problem s unicode.

superman feed na centrum.cz
Pondělí Duben 7 12:36:08 CEST 2008

Přiznám se, že jsem to víc nezkoumal - a možná, že nebudu zcela v
obraze, ale měl jsem pocit, že plné zobrazení UTF-8 na Windows zařídit
nejde, a že vždy je riziko výjimky. Kdykoli narazil na znak, který nešel
převést do výstupní znakové sady terminálu, pak výjimka okamžitě
vystřelena. A že se takových znaků najde vždycky!

Miloslav Ponkrác