[python] PyQt4 a zlobící (nezobrazující se) menuBar

Marek Palatinus marek na palatinus.cz
Pátek Duben 11 04:37:22 CEST 2008

Zdravím,

QMenuBar.addMenu() očekává řetězec jako popisku menu a vrací objekt typu
QMenu. Viz.
http://doc.trolltech.com/qtjambi-4.3.2_01/com/trolltech/qt/qmenubar.html

Já se s tím Qt snad jednou naučím ;-).

def createMenu(self):