[python] HTTP Autorizace + metoda post

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Středa Duben 16 21:12:53 CEST 2008

Dobrý den, nedávno jsem psal o svém problému ohldedně autorizace...
Stále jsem na věc nepřišel. Napadlo mně udělat tohle:

"import urllib2,urllib

adresa = "http://www.cheatfella.com/authentifikace.php"
parametry = {
    "print " : "Hello world"}

params = urllib.urlencode(parametry)  # Prekoduje parametry do tvaru vhodneho pro odeslani
req = urllib2.Request(adresa, params) # Vytvori request, coz je smichanina adresy a parametru, pripadne i hlavicek

#~ spojeni = urllib2.urlopen(req)       # Otevre
#~ spojeni.read()
#~ spojeni.close()

# Create an OpenerDirector with support for Basic HTTP Authentication...
auth_handler = urllib2.HTTPBasicAuthHandler()
auth_handler.add_password(realm='PDQ Application',
                          uri=req,
                          user='user',
                          passwd='password')
opener = urllib2.build_opener(auth_handler)
# ...and install it globally so it can be used with urlopen.
urllib2.install_opener(opener)
urllib2.urlopen(req)"

což nefunguje a vypíše nasledující hlášku: "
Traceback (most recent call last):
  File "I:\Programy v Pythonu\MOJE\Ukoly\pripojeni.py", line 22, in <module>
    passwd='password')
  File "C:\Python25\lib\urllib2.py", line 706, in add_password
    [self.reduce_uri(u, default_port) for u in uri])
TypeError: iteration over non-sequence"

Nevíte kde je chyba?

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.