[python] Parsování emailu

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pátek Duben 18 14:26:35 CEST 2008

> Tohle muze fungovat na jednoduche text/plain maily, ktere jeste navic
> nebyly zakodovane necim jako base64. Pokud je cilem mailovy klient,
> ktery umi precist i napriklad zpravu, ke ktere je prilozeny obrazek, a
> nebo neco podobneho tomu, cos prave ted poslal ty, opravdu potrebujes
> korektne pracovat s MIME formatovanim, jako to dela napriklad modul email.
>
> Schvalne se zkus podivat na "zdrojovy kod" zpravy, kterous napsal,
> nerekl bych, ze ji dokazes ocima precist...

Ja vim, soutredil jsem se vcera na to abych puvodniho tazatele navedl na
spravnou stopu, jak se dostat k telu mailu - evidentne se zamotal v tom jak
se vubec vyhrabat ze zmeti znaku ktere se snazil zpracovavat jako string. O
nic vic mi vcera neslo, dal jsem jenom navod jak rozumne ziskat "body"
mailu. Nechtel jsem za nej psat cely zbytek emailoveho kliena ;-)

  Jirka

P.S. zrovna tuhle precist dokazu i v tom "raw" formatu :-)