[python] Test vložení diskety pod windows-y

Marek Palatinus marek na palatinus.cz
Sobota Duben 19 23:30:19 CEST 2008

Pokud si dobre pamatuji (a diskety jsem nevidel uz mnoho, mnoho let), tak
disketova mechanika nema zadnou detekci pritomnosti media (na rozdil od
CDROM). Tj. muzete proste zkusit nejakou diskovou operaci a bud se povede
nebo ne.

Nemuzu to odzkouset, protoze nejsem hrdym majitelem disketove mechaniky, ale
zkusil bych obalit do vyjimky neco jako

try:
os.path.exists("a:\neco_blablabla.txt")
except:
''' zjistit, co to hodilo za vyjimku '''

a zkusli bych, jestli z exception neco nepoznam...

S pozdravem
MP