[python] for-else -> wtf?

superman feed na centrum.cz
Středa Duben 23 18:20:51 CEST 2008

Já to nikomu neberu, klidně si to používejte do libosti, a vyjádřil jsem
svůj názor, který samozřejmě nevydávám za pravdu (ostatně tady se ani k
pravdě dobrat nejde). Podle mého subjektivního názoru jsou to
konstrukce, která snižují čitelnost programu. Vlastně já už se ani
nesměju, když čtu argumenty pána co vytvořil Python, jak kritizuje C,
Lisp a jeho nečitelnost, jak zamítá jednu syntaxi za druhou, protože je
málo čitelný a vymyslí a prosadí patvar, jehož čitelnost a přehlednost
se blíží k mínus nekonečnu. Ale jak říkám, jde o můj subjektivní názor,
a nedělám si nároky na jeho obecnou platnost.

Miloslav Ponkrác