[python] Parsování emailu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Duben 29 19:59:55 CEST 2008

Jak dlouho trvvá SQL nez vrátí data?

Osobne bych zavedl jeste dotaz pro vyzvednutí pouze hlavicek a body
vyzvednout samostatne pro kazdý mail. Stránkování lze resit na strane SQL
serveru, byt ne vzdy zcela snadno (treba MSSQL - tam je to opruz).

A samozrejme nastavit vhodne indexy nad sloupcema. Ale pokud

----- Original Message -----
From: Jakub Vojácek

Opet se na vás obracím s nekterými mými problémy. Tentokrát se jedná o
takovou spíse teoretickou otázku. Jiz mám naprogramovaného "relativne"
fungujícího postovního klienta (prijímání, psaní mailu, pravidla pro zprávy,
skupiny, kontakty, rss ctecka apod...). Pokud pracuji s databází, která
obsahuje 100 e-mailu, zádný problém nenastane, ale jelikoz e-maily nemazu,
tak je pocet e-mailu o neco vyssí (pres 4000). A v tom je práve ten problém.
Pokud mám napríklad slozku, ve které je 500 e-mailu, tak se nacítá asi 5
sekund. V jiných aplikacích (Outlook Express je tato doba 10 kratsí). A moje
otázka je: Jak by se tato doba dala zkrátit?

Aby nacítání trvalo alespon o trochu méne, rozhodl jsem zavést stránkování
(na jedné strane pouze 100 mailu), ale moc jsem si nepomohl, protze stejne
musím procházet vsemi e-maily a zobrazovat pouze ty z daného rozsahu. Ve
funkci pridej_zaznam jeste musím získat odesílatele, predmet a cas prijetí,
coz zabere taky relativne dost casu.