[python] pause python thread

Tomas Pelka tompelka na gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 17:16:48 CEST 2008

Jirka Vejrazka napsal(a):
> 1) Nebylo by v danem pripade pouzitelne threading.Timer()?  Ptam se,
> protoze neznam konkretni kontext

No nevim jestli Timer je to prave orechove. Ja proste potrbuji aby
bezelo vlakno a jednou za 10 min neco udelalo. Nejprve jsem si rikal ze
to pujde nastartovat, stopnout, cekat  a pak zase nastartovat, ale asi
to neni moc koser vzhledem k reziji startovani/zastavovani.

Timer podel toho jak jsem se na nej zbezne dival, umi pouze zpozdit
start, ale treba se platu a tak me opravte.