[python] Prosím, poraďte mi, jak vytvořit exe soubor

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Srpen 11 14:36:01 CEST 2008

Ahoj,
neco prisadim, protoze dneska jsem se chystal na stejnou otazku.
Jak to nalozi s knihovnami, bude vysledny exe umet tkinter, SQLite anebo
PIL, aniz bude muset zakaznik neco doinstalovavat?

-- MaReK
- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://blog.devlabs.biz
Jabber: Penguin_007 na Jabber.cz; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/