[python] Vkladani listu do SQL prikazu

slush slush na centrum.cz
Pátek Srpen 15 04:13:23 CEST 2008

DB Api Djanga samozrejme znam. Prave proto vim, ze soucasna 1.0 alpha
nezvlada agregovane dotazy. Vzhledem k tomu, ze jeden takovy potrebuji,
musel jsem sahnout po starem dobrem SQL.

Protoze jsem se na tom ale nechtel zaseknout, nakonec jsem to implementoval
pomoci Django DB API a agregacni funkce jsem nasimuloval v Pythonu (fuj!).
Mam to ted v denicku jako velke FIXME, protoze s rustem velikosti tabulek to
zacne byt neunosne pomale :(. Snad mezitim najdu nejake elegantnejsi reseni.

Marek