[python] Vkladani listu do SQL prikazu

superman feed na centrum.cz
Pátek Srpen 15 10:06:00 CEST 2008

Já se moc omlouvám, ale proti podobně pitomým řešením se musím ozvat.
Tedy pokud toužíte po tom dát případnému crackerovi do ruky naprosto
ideální nástroj k průniku do vašeho systému tak je toto řešení skvělé. A
pokud takto řešíte listy, tak není pro mě problém vám zvenčí třeba
zrušit celou databázi a vyčistit vám jí dočista do čista pouhým vstupem
zvenku jakožto uživatel.

Nehledě na tom, že na některých vstupech v listech to musí selhat tak
jako tak.

Takhle se to nedá dělat!

Miloslav Ponkrác