[python] Konstruktor tridy, dedicnost

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Neděle Srpen 24 18:08:04 CEST 2008

jvotroubek wrote:
> Je to jen ze zvyku a prijde mi to prehlednejsi. Takhle a podobne
> "ukoncuju" vsechny bloky.
> Honza

Je milé, že jste byl nejdřív dotázán, jestli k tomu máte nějaký důvod,
že? :-)

Doporučuju Vám to nedělat. Je to psaní navíc, když se podíváte do světa,
dojdete k tomu, že to přijde přehledné skoro jen Vám. A to v naprosté
většině případů neznamená, že jste přišel na něco úžasného, co ostatní
méně bystré nenapadlo. Nic ve zlém. Váš kód bude dřív nebo později číst
i někdo jiný a ne vždy v barvícím editoru.

Pokud je hlavním důvodem to, že při práci na nějakém bloku nevidíte jeho
záhlaví, tak se doporučuji zaměřit na tento nedostatek. Prostě
programujte tak, abyste neměl většinu bloků delší než třeba stránku nebo
půl. Určitě je na to někde nějaká studie.

Většina dlouhých bloků jde rozdělit na logické segmenty (metody, funkce,
dokonce třídy).

--
\//\/\