[python] Jak na instalaci jakehokoliv modulu do ActivePython 2.4

Petr Zloty petr.zloty na gmail.com
Neděle Srpen 24 18:41:28 CEST 2008

Tak jakakoliv vyssi verze ActiveState distribuce funguje, tudiz
problem vezi skutecne nekde v AS Python balicku, bohuzel diky
provazanosti se Softimage XSI nemuzu pouzit jinou distribuci :( (snad
tenhle problem brzo opravi)

Nainstaloval jsem vyssi verzi ActiveState Pythonu 25 a pak rucne
prepsal v registu windows klice ma cestu k 2.4
tj. pod:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Python
zmenit vse z 25 na 24 a instalace z exe balicku funguje