[python] Odsazení, jak se dělá?

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Neděle Srpen 31 19:18:56 CEST 2008

Ahoj Jarku,

  odsazeni ma nekolik pravidel:

Prvni radek nesmi byt odsazeny

Za dvojteckou musi byt odsazeno vic nez na predchozim radku, obvykle
se doporucuje o 4 mezery

Vsechny radky ve stejne odsazenem bloku musi byt odsazene o stejny
pocet mezer, to znamena ze kdyz byl (priklad) 30 radek o 4 mezery a
mel na konci dvojtecku, pak 31. radek ma byt o 8 mezer, 32. radek pak
bud o 8 (pokud logicky patri k 31.) A nebo zpatky o 4 mezery pokud
logicky patri k 30. radku.

  Snad jsem te tim nezmatnul

  Jirka