[python] httplib a práce se sms bránou

slush slush na centrum.cz
Pondělí Prosinec 15 18:56:04 CET 2008

> Koukám do logu z wiresharku při odeslání sms pomocí skriptu a přímo z
> webu, ale asi mi něco uniká, možná zapomínám posílat nějakou hlavičku,

To mi jeste pripomina, ze na ladeni takovych wrapperu pouzivam plugin Tamper
Data do Firefoxu. Umoznuje nejen videt, co Firefox posila (jako Wireshark),
ale taky umoznuje ty POSTy primo v prohlizeci modifikovat, takze je mozne
zjistit, jak moc "blbuvzdorny" ten skript na druhe strane je a co vsechno si
necha libit. Ladil jsem tak skripty pro davkove pracovani s mBankou a
fungovalo to skvele :-).

Marek