[python] Problem s forkujicim serverem a SIGTERM signalem

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Středa Prosinec 17 16:04:46 CET 2008

Leos Pol wrote:
> To me privadi na myslenku, kdyz vidim ten try, jestli nechytas vyjimku
> SystemExit.

Ne, SystemExit nezachytavam, jeste jednou jsem zkontroloval kod, tim to
nebude. Jen ze zvedavosti zkusim prijit na to, co to zpusobuje. Pokud na
to prijdu, zkusim tady dat vedet, kdyby nekdo narazil na stejny problem.

Lumir

--
 Lumír Jasiok
 VSB-TU Ostrava - Computer centre