[python] jak na xml

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pátek Prosinec 19 07:46:16 CET 2008

> Ahoj je tomu téměř přesně rok co jsem naposled sáhnul na python. Dneska jsem
> se dostal k tomu že bych znovu potřeboval
> jeho služby. Řeším úlohu jejíž součástí je přečtení XML souboru a změna
> (přesněji přepsání) některých hodnot (dat).

Před časem jsem se nechal inspirovat trochu sqlalchemy a trochu Gnosis
Utils (http://freshmeat.net/projects/gnosisxml/) a napsal jsem něco, co
přečte xml a udělá z něj objekt. Vpodstatě to funguje tak, že tagy se
převedou na objekty, a attributy na "member variables" - jak se to řekne
česky? Bylo to velmi konfigurovatelné a umělo to i zapisovat. Bohužel
to teď není připraveno k release (žádná dokumentace, dlouho jsem na
to nešáhl, neumí to namespaces, není to asi moc rychlé, určitě tam bude
spousta chyb), ale jestli chcete, mohl bych to přes Vánoce zkusit dát
dohromady.
--
Petr