[python] jak na xml

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Neděle Prosinec 21 16:37:33 CET 2008

Takze jsem s vasi pomoci udelal mensi skriptik. Ktery nema za ukol nic nez
precist zapsat. zatim beze zmen.
No problemem je to ze se mi z hodnot ztratily entity. tedy napriklad
neni dobre.

skript vypada takto

import pprint
import xml.dom.minidom
from xml.dom.minidom import Node

doc = xml.dom.minidom.parse("c:\\devel\\test\\neco.xml")

soubor=file('c:\\devel\\test\\neco2.xml','w');
soubor.write(doc.toxml('utf-8'))
soubor.close()