[python] nacteni casti xml stromu z promenne

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Pondělí Prosinec 22 16:10:44 CET 2008

Ahoj,

mam XML soubor a potreboval bych do nej vlozit dalsi sekci kterou mam v
textovem souboru. Ja vim ze bych to mohl udelat "natvrdo" ale to nechci.

takto soubor oteviram

import xml.dom.minidom
doc = xml.dom.minidom.parse("c:\\devel\\test\\novy1.xml")

no a ja potrebuju pridat cely uzel. hned za prvni (obalujici) tag
<transformation> takze rekneme

start = doc.getElementsByTagName("transformation")[0]: #precijen je tam jen
jeden
step = xml.dom.minidom.parseString(xml_spojeni_data) # vlozeni dat z promene
xml_spojeni_data

no to ale nejde.  kdyz dam:

doc.toxml('utf-8')

tak to co jsem vlozil za transformation z promene xml_spojeni_data tam
proste neni