[python] přiřazení proměnným název p roměnných

azurIt azurit na pobox.sk
Sobota Únor 2 13:54:53 CET 2008

Ahoj,

ak pouzivas MySQL a modul mysql-python, tak tam je mozne urobit toto:
db_conn.query("SELECT id,jmeno,prijmeni ....")
res = db_conn.store_result().fetch_row(maxrows=0, how=1) # dolezite tu je to how=1

nasledne mozes robit toto:

for i in res:
  print i["id"]
  print i["jmeno"]
  print i["prijmeni"]

proste to vrati dictionary

Menu.sk - Denne aktualizovany zoznam obedovych menu a restauracii s presnou lokalizaciou.