[python] Mandriva Linux 2008 a moduly Pythonu

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Neděle Únor 24 19:00:41 CET 2008

Může mi někdo poradit s instalací modulů do Mandriva Linux 2008 ?
Mandriva má instalaci řešenu pomocí urpm modulu, který se stará o vše,
včetně závislostí.
Lze také instalovat ručně balíčky rpm.
Bohužel jsem však nenašel některé potřebné balíčky modulů Pythonu pro
Mandrivu.

Můj dotaz je pro linuxáře, co programují také v Pythonu, například:

Stáhnu si spakovaný /modul.tar.gz/
Rozpakuju si jej pomocĂ­: /tar xzvf modul.tar.gz
/Co nynĂ­?
V rozbaleném adresáři /modul/ je sice setup.py, ale jeho spuštění mi
modul do /site-packages/ nepřidá.
Jeho uložení v adresáři /site-packages /je nefunkční.

Je možné vyrobit rpm, které nainstaluje /modul/ přímo na správné místo
Pythonu?
Nebo jiná rada?

DĂ­k za pomoc.