[python] jak vyplnit formulář

superman feed na centrum.cz
Pondělí Únor 25 14:54:46 CET 2008

A kde je problém?

Pokud znám políčka a strukturu předem, pouze vytvořím příslušnou HTTP
hlavičku následovanou daty s odpověďmi (viz specifikace HTTP protokolu)
a pošlu vše přes sokety na příslušnou IP adresu a port a rozeberu
vrácenou HTTP odpověď pro případnou kontrolu chyb. To je vše  a no
problem. (Asi Vám tu chybí praxe v C++ :-))

Pokud neznám políčka a struktu předem musím před to zařadit krok
parsování HTML/XHTML stránky - tj. extrakce značky <form>, jeho atributů
action a method (případně encrypted) a všech polí <input>, <textarea>,
<file> a já nevím co všechno tam může být.

Celkově v jakémkoli programovacím jazyce práce na max. pár hodin.

Miloslav Ponkrác