[python] offtopic: nostalgie

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Únor 27 19:09:20 CET 2008

Ten Google je fakt dobrej: našel jsem tuto stránku o naší konferenci
http://groups.google.com/group/cz.comp.lang.python/about?hl=cs a
nostalgicky jsem hledal, kdy jsem psal svůj první příspěvek ;-). Bylo to
v lednu 2004, hned po Vánocích, kdy jsem začal hledat nějakou náhradu
Paskalu a "náhoda" mě dovedla k Pythonu.

Můj první příspěvek:

;-)

--
geon