[python] wxpython a barevny text

David Knotek davks na post.cz
Čtvrtek Únor 28 10:59:17 CET 2008

Pekny den vsem,

delam si ted jeden programek a potreboval bych poradit. potrebuji,
neco, co mi rychle zobrazi vetsi mnozstvi textu (nekolik set stranek).
neco jako wxtextctrl, ale s moznosti uprav barev apod... poradne jsem
na nic nenarazil. zkousel jsem pouzit wxhtmlwindow, ktery by mi
vyhovoval snadnym vkladanim html znacek do textu a tim jeho snadnou
upravou, ale je hrozne pomaly - pri tak velkem mnozstvi textu. Pak
richtextctrl, ktery je taky v demu, ale je hrooozne pomaly, taky jsem
pokukoval po stc, ktery je, alespon podle dema, dostatecne rychly, ale
pro me asi az priliz komplikovany. navic obarveni textu tam funguje,
jak jsem z dema pochopil, az po vlozeni textu konkretnim oznacenim
pozice - treba 80 a pak 5 znaku bude cervenych apod...  coz mi
nevyhovuje. nebo umi stc "obarvovavat" text i jinak?

idealni pro me by bylo mit v textu treba html znacky, nebo i nejake jine
a ty pak v necem rychlem zobrazit. kdysi jsem neco takoveho videl tusim
v QT3 knihovne.

Mohl by mi nekdo z vas zkusenych poradit? co by se dalo pouzit,
pripadne jestli treba nejak nejde nacteni do htmlwindow zrychlit? Jinak
jsem spis vykendovy programator, takze takovej vecnej zacatecnik... :)

Dekuji a vsem z vas co si to prectete preji pekny den.

David Knotek