[python] nacitava skript hodnoty z klavesnice?

Tomy novella tomasnovella na gmail.com
Pondělí Leden 14 21:17:33 CET 2008

ahoj,
ako zistim, ci skript nacitava hodnoty z klavesnice, alebo len je
presmerovany jeho vstup z nejakeho suboru?

ide mi totiz o to, ze normalny bash(povedzme, ze /bin/bash), dash,
proste kazdy shell medzi tym rozlisuje:
ked bezi "interaktivne", cize komunikuje s klavesnicou, tak sa aj
nacita ~/.bashrc a tym padom sa mi zobrazuje prompt...ale ked len
presmerujem vstup do neho, napr. cez echo -e "ls\npwd"|/bin/sh, tak sa
prompt nezobrazi... ako to spravit v pythone?

dakujem
--
PS: prosim v mailoch tykat! nie vykat ;)

Tom na sQo
tomasnovella na gmail.com