[python] Python editor (uz asi po 150) (bylo Tkinter)

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Leden 21 09:00:55 CET 2008

Ahoj,

PSPad pouzivam uz nekolik let a bez vetsich problemu (nevim co myslis
tim "spacingem", ale ja zadne problemy nezaznamenal).

Ted navic na Linuxu (kde se mi nechce zprovoznovat PSPad pomoci Wine a
radis hledam primo lin alternativy) jeste pouzivam Komodo Edit od
ActiveState. Je to free verze jejich Komodo IDE a je docela dostacujici.

Tomas