[python] Python editor (uz asi po 150) (bylo Tkinter)

spooky.ln na tbs-software.com spooky.ln na tbs-software.com
Pondělí Leden 21 17:11:10 CET 2008

----- Original Message -----
From: Tomas Brabenec <konference na brabenec.net>
To: Konference PyCZ <python na py.cz>
Subject: [python] Python editor (uz asi po 150) (bylo
Tkinter)
Date: Mon, 21 Jan 2008 09:00:55 +0100

> Ahoj,
>
> PSPad pouzivam uz nekolik let a bez vetsich problemu
> (nevim co myslis  tim "spacingem", ale ja zadne problemy
> nezaznamenal).
>
> Ted navic na Linuxu (kde se mi nechce zprovoznovat PSPad
> pomoci Wine a  radis hledam primo lin alternativy) jeste
> pouzivam Komodo Edit od  ActiveState. Je to free verze
> jejich Komodo IDE a je docela dostacujici.
>
> Tomas

za editor k
Eclipsnou,
> leč bez úspěchu. Tak jsem začal psát v PsPadu,
který
> bohužel někdydělá problém se spacingem, tak
použvíám
> Editru, jenž byla součástí wxPython
dokumentačního balíku.

no ja jich vyzkousel dost a nedavno jsem si regnul WingIDE
Personal verzi :)
na Professional nepomyslim a v pythonu se jako profik
necejtim.
nicmene jsem pouzival free verzi WingIDE 101 ale postupem
jsem si rekl jestli
mam utratit nejakych 600 za blbosti nebo za poradny IDE.