[python] Editor

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Pondělí Leden 21 17:55:05 CET 2008

> Od: Jan Czopik <esotery na seznam.cz>
> Předmět: Re: [python] Editor
> Datum: 21.1.2008 17:49:57

Tak to ale není pspadem. V každém editoru má tabulátor jinou délku (většinou 2,4 mezery) a to právě vyvolává tyto problémy. Ale většina editorů taky nabízí, že místo tabulátoru bude vkládat mezery.

A co se týče editoru, na windowsech používám IDLE + PSPad. Nepotřebuju žádný jiný složitější editory. Stačí mi když to umí obarvit syntaxi, spustit kod a uložit soubor.
Na linuxu jsem si zvykl používat Kate.

Blujacker