[python] upgrade www.py.cz => zope 2.10.5, zwiki 0.60.0

Pavel Kosina geon na post.cz
Čtvrtek Leden 24 19:30:58 CET 2008

ViNiL napsal(a):
> Jses si jisty? Nezustava ti tam cookie nebo tak neco? Ja kdyz otevru
> "opravdu cisty (tm)" browser a dam edit, tak dopadnu takhle:
>
> Not permitted
>
> Sorry, you need more identification to do that on this wiki. Perhaps
> you need to set a username in options or log in ?

Jasně, už jsem to psal. Ještě jsem si vzpomněl na dvě věci ;-)

* aby v mailech, které zwiki posílá, bylo vidět, kdo editovat - už to
jednou bylo, byl jako odesílatel, místo portal na py.cz,  tuším
* čeština - jestli ještě někde máš ten můj historický překlad (já už
ne), tak mi ho pls pošli i s novými věcmi, nebo tak nějak, já to
přeložím nebo dopřeložím.

Ahoj

P.S. Snad tu nikomu nevadí, že to řešíme přes konferu, to jen kdyby se
chtěl někdo přidat ;-)

--
geon
Pavel Kosina