[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

Pavel Kosina geon na post.cz
Středa Červenec 2 10:13:33 CEST 2008

Stefan Oravec napsal(a):

> Myslel som si ze sa nezapojim, ale zapojim.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law

Ano, přesně tak. Tímto u mě superman ztratil důvěru. Důvěrou myslím, že
když něco nebudu vědět, a budu se muset spolehnout na můj úsudek, odhad
či intuici, raději se přikloním k názoru opačné strany. V tomto případě
tedy důvěřuji více Guidovi než jemu. Tím samozřejmě neříkám, že by
superman nebyl prudce inteligentní, nikdy asi nedokáži to co on
popisuje, že umí nebo dokázal, ale na tom nesejde. To je něco jiného. A
taky je dost offtopic, ale musel jsem to na poslední chvíli napsat,
jinak bych na to celou dovolenou myslel ;-)

česky: http://cs.wikipedia.org/wiki/Godwin%C5%AFv_z%C3%A1kon

--
geon
Pavel Kosina