[python] Projekt v Django

Miloš Kozák milos.kozak na lejmr.com
Neděle Červenec 6 13:05:53 CEST 2008

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda by měl někdo zájem se zapojit do vývoje
programu postaveného na frameworku django.
Jedna se o webové rozhraní pro administraci webhostingu.
Rozhodl jsem se pro napsání vlastního rozhraní, jelikož veškeré možné
podobné produkty mají značné meze. Existuje jedno dobré (Plesk), které
znám, ale nechce se mi platit za drahou licenci, když bych ani na závěr
nedostal kód.

Ve zkratce bych chtěl popsat řešení a technologie:
Jádro systému by mělo stát na PostgreSQL a GNU/Debian.
Systém by měl být centralizovaný, ale zároveň měl by být odolný proti
výpadku hlavní databáze, toho chci dosáhnout pomocí PAM a nscd. Problém
zatím vidím v postfix, kde nscd není možné použít, ale to se ještě
dořeší časem.
Systém by měl být modulární- tedy, když někdo bude chtít novou
funkcionalitu, prostě se napíše balíček a pojede to.
Systém bych chtěl ve výsledku distribuovat, jako OpenSource.

Pakliže by se někdo přidal, poskytnu mu přístup do svn, popř. zprovozním
Trac.

s pozdravem a vidinou spolupráce
milos