[python] XML-RPC

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Červenec 14 18:35:08 CEST 2008

On Mon, 2008-07-14 at 15:44 +0200, Miloš Kozák wrote:
> Zdravím, chtěl bych se zeptat zda máte někdo zkušenost s posíláním s
> složitých datových struktur přes XML-RPC v pythonu.

XML-RPC jsem kdysi pouzival pri praci se Zope (verze 2 tecka cosi) a
fungovalo to dobre. Nevim ale, jestli me slozite datove struktury byly
dostatecne slozite -- ja se ztracim od dvou polozek dal ;-)

Take jsem o tom cetl, nikoliv v Ucitelskych novinach, nybrz v
dokumentaci Twistedu. K prakticke zkousce jsem se nedostal, ale vypadalo
to pekne.

--

ViNiL

Her dream had come true. She was a folk singer.
	-- Forrest Gump