[python] Setuptools, ditutils a konfigurační soubory

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pátek Červenec 18 10:20:06 CEST 2008

Dobrý den,

snažím se přijít na to, jak nejlépe připravit z naprogramovaného kódu
zdrojový balík a binární balíky. Zkouším použití setuptools a distutils
a jsem schopen vygenerovat .tgz balik, python egg, debian balík apod.
Problém nastává v okamžiku, kdy se snažím do balíku přidat soubor, který
je tzv. "non-package data", tedy soubor, který přímo není kód pythonu a
není umístěn ve standarním prefixu instalace (např. /usr/local). Typicky
například konfigurační soubor, který má být standardně umístěný v /etc.

Díval jsem se jak tyto situace řeší jiné projekty a většinou si na to
programovali různé obezličky (Makefile, který volal "python setup.py"
apod.). Poradíte mi nějaké "best practices"?

Lumír

--
 Lumír Jasiok
 VSB-TU Ostrava - Computer centre