[python] pysql_premenna

Marek Mako marekmako na gmail.com
Úterý Červenec 22 16:25:05 CEST 2008

este otazka pri mojom prvom priklade bolo jasne ze hodnota c bola pomocou
input stanvena na integer taktiez to bolo stavonene aj v table. tym ze by
som to vlkladal pomocou %s tam by som urcite narusil datovu strukturu ale ak
to hodim ako %i to by mohlo byt v pohode, nie? alebo jednozancne zabunut na
toto a vkladat to pomocou ...'?') % (c)) ???

este jedna otazka do plena:

pysqlite1 alebo MySQLdb modul, ta druha varianta sa mi zda byt omnoho
pouzitelnejsia a taktiez aj prenositelnost tam bude dobra. Poopravte ma ak
sa mylim vo svete db este iba zacinam. Dakujem

Dňa 22. júl 2008 14:26, Dusan Zatkovsky <msk.conf na seznam.cz> napísal/a: