[python] Dekorátor a přístup do jmenného prostoru třídy

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Červenec 23 22:17:19 CEST 2008

Jeje, omlouvám se .. já nedopsal "self" do definice wrapperu :( Tam
byla chyba .. Jinak díky moc, opět jsem chodil kolem řešení a přitom
je jednoduché a stačilo se zamyslet :)

Díky moc pánové.