[python] Tipy na návrh třídy

Tomas Fulajtar ful_tom na yahoo.com
Čtvrtek Červenec 31 11:55:59 CEST 2008

V teto souvislosti se nabizi pouzit modifikaci navrhoveho vzoru Command viz napr: http://en.wikipedia.org/wiki/Command_pattern, pripadne ho zkombinovat se vzorem Strategy. Doporucuji prostudovat, je zde spousta napadu, jak navrhovat.

Pokud vim ,tak ceska prace na tohle tema vytvorena Iljou Kravalem je nabizena zdarma na http://www.objects.cz/produkty/produkty.html viz "Design Patterns v OOP". Mne se velice libila, i kdyz je psana pomerne narocnym stylem. Presto obsahuje dobre priklady a analogie.

S pozdravem,
Tomas Fulajtar