[python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červen 3 13:34:00 CEST 2008

Zdravím Davida, Pavla a ostatní,

k psaní programu pouzívám poznámkový blok, protoze o jiných editorech nevím. Snad jeste Word by mohl prijít v úvahu, ale poznámkový blok mi prijde snazsí.

Mimochodem: Existuje prý webová stránka, na níz je ke stazení program Python pro nevidomé. Program vsak není freeware, coz je skoda, protoze nejsem výdelecne cinný a protoze mám jen invalidní duchod, nemohu sáhnout po placených softwarech, zvláste ze zahranicí.

Skoda, ze není prílis k uzitku editor Command line, protoze uz jsem zkusil do tohioto editoru psát, a zjistil jsem, ze ctení prímo z klávesnice by bylo ideální.

Mimochodem: víte neco o balíku - Win32 all? Alan Gauld se o nem zminuje jako o lepsí alternative k IDLE.

Jarek

  ----- Original Message -----
  From: David Michal
  To: Konference PyCZ
  Sent: Tuesday, June 03, 2008 11:28 AM
  Subject: [python] Editor pro nevidome.

  Po vstupu Jarka do konference jsem zacal uvazovat jak vlastne nevdomi pracujou na pocitaci a jak mohou psat programy.

  Dokazal by jsi nam popsat jaky editor pouzivas? A jake vlastnosti editoru by ti ulehcily praci.

  Pohravam si s myslenkou napsat programatorsky editor pro nevidome, tady pokud jich uz neni k dispozici dostatek. Je pravda, ze jsem tohle tema jeste nijak negoogloval, takze nevim jaka je situace.

  Dik,

  David